Nordiske toner - koncert Allesø Kirke

Allesø Kirke, Korsgade 1, 5270 Odense N
Ida Wahl, Filippa Westerberg
Gratis adgang

Oplev en magisk aften med "Nordiske Toner", hvor klangene fra de nordiske lande mødes i en betagende musikalsk rejse. Ved koncerten deltager Allesøs lokale norske sanger Ida Wahl og den svenske cellist Filippa Westerberg der præsenterer et varieret program,  inspireret af de nordiske landskaber og kulturer.

Lyt til melodier, der vækker minder om sneklædte fjelde, dybe skove og glitrende søer, og lad musikken skabe en forbindelse til vores nordiske rødder.

Ved klaver og orgel er vores egen organist. Koncerten gratis og alle er velkommen. Den varer ca. 60 minutter og er uden pause.

Du vil måske også kunne lide...

Feed

Allesø & Næsbyhoved-Broby Kirker   ·   Chr. Lehns Vænge 5, 5270 Odense N       65978055       naesbyhoved-broby.sogn@km.dk